
Právě probíhající projekty (3)
Více...
STAVEBNÍ ÚPRAVY A PŘÍRODOVĚDNÉ UČEBNY NA ZŠ HODONÍN, U ČERVENÝCH DOMKŮ 40, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Předmětem projektu je modernizace odborných učeben – přírodopisu a fyziky. V rámci projektu došlo k úpravě a pořízení vybavení učeben a didaktických pomůcek. Dále byla zajištěna celková konektivita objektu školy a zbudován bezbariérový přístup. Díky projektu dojde k podstatnému zkvalitnění výuky.
Projekt ŠABLONY II NA ZŠ U ČERVENÝCH DOMKŮ HODONÍN
Šablony II na ZŠ U Červených domků Hodonín
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU:
CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0012070
je spolufinancován Evropskou unií.
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání dětí/žáků, podpora extrakurikulárních/rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči dětí/žáků, spolupráce s veřejností.
- CLIL - záznam (741 Stáhnutí)
- ICT ve vzdělávání - záznam (798 Stáhnutí)
- Identifikace žáků ohrožených školním neúspěchem (914 Stáhnutí)
- Portfolio pedagoga - vzor_OPVVV (870 Stáhnutí)
- Publicita projektu - šablony II ZŠ Hodonín ČD (713 Stáhnutí)
- Report o činnosti personalní šablony - kar. poradce (714 Stáhnutí)
- Report o činnosti personalní šablony - spec. pedagog (735 Stáhnutí)
- ŠABLONY II - výklad (747 Stáhnutí)
- Třídní kniha - doučování (668 Stáhnutí)
- Třídní kniha - klub (760 Stáhnutí)
- Vzájemná spolupráce - zápis (772 Stáhnutí)
- Plán klubu - vzor (558 Stáhnutí)
Projekt POSILUJME GRAMOTNOSTI A DOVEDNOSTI INOVATIVNĚ
Projekt je spolufinancován Evropskou unií.
R. č. projektu: CZ.02.3.61/0.0/0.0/16_012/0000614
Projekt je řešen 1. 11. 2016 – 31. 10. 2019
Projekt se zaměřuje na sociální a občanskou gramotnost a exekutivní dovednosti žáků ZŠ v Ústeckém, Jihomoravském a Olomouckém kraji. Řešena je povinně-volitelná aktivita IV a volitelná aktivita II. Akční výzkumy identifikují nedostatky v metodách získávání uvedených gramotností a dovedností, ověří stav na partnerských školách a po pilotní aplikaci inovativních metod ověří účinnost a provede reflexi. Projekt zapojuje více než 50 % žáků ze socioekonomicky znevýhod-něného a kulturně odlišného prostředí.
- plakat.pdf (1125 Stáhnutí)