
Realizované projekty (2)
Více...
Projekt ŠABLONY NA ZŠ U ČERVENÝCH DOMKŮ HODONÍN
Projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Podpora rozvoje čtenářské a matematické gramotnosti a výuka cizích jazyků, kvalitnější vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem a podpora společného vzdělávání. Podpora osobnostního a sociálního rozvoje pedagogů a sdílení zkušeností.
Název projektu: Šablony na ZŠ Hodonín U Červených domků
Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0004685
Info o projektu:
http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy-1/vyzvy-c-02-16-022-a-c-02-16-023-podpora-skol-formou-projektu
Vzory příloh pro vykazování jednotlivých šablon ke stažení tady:
http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy-1/vzory-priloh-pro-vyzvy-c-02-16-022-a-02-16-023-podpora-skol
Ke stažení:
- Yablony_plakat.pdf (1244 Stáhnutí)
Výzva č. 57
OP VK - výzva č. 57
"Rozvoj technických dovedností na ZŠ Hodonín", registrační číslo CZ.1.07/1.1.00/57.0893, zaměřený na rozvoj technických dovedností.
Číslo operačního programu: CZ.1.07
Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo výzvy: 57
Název výzvy: Žádost o finanční podporu z OP VK - IP oblasti podpory 1.1 - unit costs_č.57
Číslo prioritní osy: 7.1
Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání
Číslo oblasti podpory: 7.1.1.
Název oblasti podpory: Zvyšování kvality ve vzdělávání
Typ projektu: IP - ostatní
Název projektu: Rozvoj technických dovedností na ZŠ Hodonín
Název klíčových aktivit:
Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy
Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém jazyce formou blended-learningu.
Název podporovaných aktivit:
Podpora realizace kurikulární reformy škol a školských zařízení
Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém, německém (francouzském) jazyce formou blended learningu.
Cíle a popis realizace klíčových aktivit projektu:
Cílem klíčové aktivity je rozvoj technického vzdělávání na základních školách formou vytváření žákovských výrobků. K tomu přispívá tato aktivita využitím vybavení školní dílny. Podstatou realizace je vytváření žákovských výrobků na základě plánu rozvoje technických dovedností a následné vyhodnocení. Do vytváření žákovských výrobků se aktivně zapojí minimálně 15 žáků druhého stupně ZŠ podporovaných učitelem. Žáky vede kvalifikovaný učitel, který vyučuje některý z tematických okruhů vzdělávací oblasti Člověk a svět práce. Učitel vybere takové typy výrobků, které mohou žáci dokončit za dobu trvání projektu, včetně zadání práce, seznámení s materiálem a zpracování žákovského portfolia. Pro práci budou žákům poskytnuty pracovní listy s nákresem výrobku a popisem postupu práce. V průběhu práce bude podporován rozvoj klíčových (měkkých) kompetencí žáků. Z postupu práce na výrobku bude průběžně pořizován fotografický záznam. Z průběhu realizace zpracuje každý žák žákovské portfolio, které bude obsahovat sebehodnocení žáka a formativní hodnocení ze strany učitele. Pro realizaci aktivity bude sloužit potřebné vybavení školní dílny nářadím pro žáky a pedagoga. Aktivitu lze realizovat v povinných i povinně volitelných předmětech, nebo formou projektového dne.
Cílem klíčové aktivity je podpora rozvoje individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v oblasti anglického jazyka na základních školách formou řízené, kombinované a individuální výuky (lended learningu) na základě přirozené posloupnosti jednotlivých fází osvojování cizího jazyka. Tj. poslech – mluvení – čtení – psaní.K tomu přispívá využití kombinovaného výukového systému (blended learningu), který umožňuje individualizované vzdělávání žáků zohledňující jejich aktuální úroveň jazykových znalostí a dovedností, individuální potřeby a možnosti rozvoje.