čtvrtek, 29 prosinec 2011 21:09

Základní informace - stravování

Základní informace obědy

Přihláška ke stravování - ke stáhnutí ZDE

Jídelní lístek =  http://strav.nasejidelna.cz/0092/faces/login.jsp

Ceny obědů pro školní rok 2022/2023

Stravné dle věkových kategorií

7 - 10 let 34 Kč 
11 - 14 let 37 Kč
15 - 18 let 40 Kč

 

Vyhláška MŠMT ČR č. 107/2005 Sb., o školním stravování stanovuje, že zařazení strávníků do věkové kategorie je dáno dovršením věku v daném školním roce/školní rok trvá od 1. 9. 2022 do 31.8.2023/,např. strávník dovrší věk 15 let 27. 8. 2022 a už celý školní rok 2021/2022 spadá do kategorie 15-18 let a platí 40,--Kč za jeden oběd.

Skladba jídelníčku je vypracována dle výživových norem, které jsou stanoveny přílohou k výše uvedené vyhlášce 107/2005 Sb., o školním stravování. Tato vyhláška je vypracována ve spolupráci s ministerstvem zdravotnictví, je v ní dáno množství zeleniny, ovoce, masa, cukrů, tuků, ryb a luštěnin, které jsou optimální pro vývoj dětí a které musíme dodržovat.

Základní informace - svačinky

Svačiny ve školní jídelně /v rámci doplňkové činnosti/

Kalkulace nákladů:                         str.7-10let                 str.11-14let              str.15-18let 

Celková cena                                    20,--Kč                         23,--Kč                       23,--Kč

V ceně svačiny je zahrnut pitný režim/mléko a mléčné nápoje, čaj, ovocná šťáva, ochucená čistá voda atd./.

Svačinky se budou poskytovat na základě vyplněné a odevzdané přihlášky.

Svačinky se budou platit stejně jako stravné – nutnost navýšit limit u svolení k inkasu o částku zhruba 500,--Kč na 1 strávníka /tzn. limit u svolení k inkasu, pokud bude žák odebírat obědy i svačiny by měl činit minimálně 1500,--Kč/. U žáků, kteří se nestravují ve ŠJ nutnost zřídit časově neomezené svolení k inkasu k účtu č. 1667190257/0100, variabilní symbol neuvádět žádný.

K odběru svačinek se používá ISIC karta (vydává škola).

Způsob odhlašování u svačinek stejný jako u obědů. 1 den neplánované nepřítomnosti ve škole máte možnost si svačinku odnést spolu s neodhlášeným obědem v jídlonosiči. Neodhlášené a nevyzvednuté svačiny budou rozděleny v případě zájmu mezi ostatní žáky.

Způsob vyúčtování stejný jako u obědů.

Svačinky se budou vydávat ve školní jídelně od 9.30 – 9.55hod. Odchody žáků ze tříd a dozor ve školní jídelně po dobu výdeje zajistí škola.

Měsíční pestrost u svačin:

  • 5x měsíčně různé druhy pomazánek/sýrová, vaječná,tvarohová atd./+ pečivo + zelenina, popř. ovoce
  • 5x měsíčně luštěninová nebo zeleninová pomazánka + pečivo + zelenina,popř. ovoce 
  • 2x měsíčně rybí pomazánka + pečivo + zelenina, popř. zelenina
  • 2x měsíčně sladká obilninová kaše + ovoce
  • 2x měsíčně mléčná svačina /tvaroh, jogurt ,cereálie, ovoce/
  • 2x měsíčně ovocná přesnídávka+piškot nebo cereálie
  • 2x měsíčně sladké pečivo

ukázky najdete na:

http://zscervenedomky.rajce.idnes.cz/Svacinky_-_ukazka/

Základní informace - obědy pro cizí strávníky

Cena oběda: 90,--Kč

Výdej: Výdejní místnost pro cizí stráníky 11:30 - 12:00, do čistých k tomu určených jídlonosičů.

Způsob platby a objednávání stravy - stejné podmínky jako u žáků.

 

Způsoby platby stravného

Stravné se platí vždy zálohově

 

Bezhotovostně – nutnost zřízení časově neomezeného svolení k inkasu/platí po celou dobu školní docházky/

                                k účtu číslo 1667190257/0100, variabilní symbol neuvádět žádný. Bezhotovostní platby

                                odchází zhruba od 20. – 22. na další měsíc. Prosím rodiče, aby k tomuto datu měly na účtu

                                dostatečné množství finančních prostředků, aby nedocházelo k zamítnutí těchto plateb.

 

Hotově – vždy poslední dva dny v měsíci na další měsíc. Upřesnění částky a dnů prodeje je vždy vyvěšeno v

jídelně a na vstupu do školy. 

Objednávání a odhlašování stravy

 

Objednávání přes internet – Najet na webové stránky školy.

                                                      V záložce školní jídelna rozkliknete výběr a volba obědů.

                                                      Objeví se požadavek na zadání přihlašovacího jména a hesla/dostanete

                                                      v kanceláři vedoucí ŠJ/.

                                                      Po zadání správných přihlašovacích údajů se Vám otevře program pro

                                                      přihlašování, odhlašování obědů v naší ŠJ. Je zde aktuální jídelní lístek na 14

                                                      dnů. Strávník má automaticky nastaven oběd číslo 1. Při změně druhu jídla je

                                                      nutno oběd č. 1 odhlásit a přihlásit oběd č. 2. Když budete chtít oběd odhlásit

                                                      úplně, odhlásíte oběd č. 1 a nic jiného nepřihlásíte. Můžete využít i záložku

                                                      nápověda, kde je postup přihlašování a odhlašování podrobně popsán. Změnu

                                                      druhu oběda lze provést nejpozději 3 pracovní dny předem do 23.00hod./tzn. na

                                                      pondělí provádějte změny nejpozději do středy 23.00hod. předcházejícího

                                                      týdne, na úterý ve čtvrtek předcházejícího týdne atd.. Nejspolehlivější je dělat

                                                      změny druhu jídla vždy od pondělí 6.30hod. do středy 23.00hod. na celý

                                                      následující týden. Odhlášení oběda přes internet lze dělat předcházející den

                                                      předem do 23.00hod. Aktualizace Vašich dat z internetu bude probíhat denně

                                                      v 6.30hod.

 

Objednávání obědů přes objednávkový terminál – Objednávkový terminál je umístěn v jídelně školy. Zde je i

podrobný návod na jeho obsluhu.

 

Odhlašování obědů – V případě nepřítomnosti ve škole je povinností strávníka obědy odhlásit /netýká se

                                         prvního dne omluvené nepřítomnosti ve škole – možnost vyzvednutí do jídlonosiče/.

                                         Pokud už stravu nemůžete odhlásit přes internet nebo terminál, můžete si ji ještě ráno

                                         telefonicky odhlásit do 7.00hod. na čísle 517 305 227 nebo prostřednictvím e-mailu

                                         Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

 

Je povinností strávníka nosit identifikátor stravy tzn. čip, protože bez něj nepoznáme, jaký druh stravy je objednán a může tak docházet k některým nejasnostem při výdeji. Pokud si strávník čip zapomene, musí si v kanceláři vedoucí ŠJ vyzvednout náhradní stravenku, na které bude zapsáno, jaký druh stravy je objednán.

Naposledy změněno pátek, 26 srpen 2022 10:01